پیوند کلیه و بارداری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از زنان در سن باروری، اما شکست تجربه کلیه باید توسط برخی از مسائل خاص مانند بارداری، قاعدگی، تمایلات جنسی، یائسگی، و غیره عذاب پیوند کلیه درمان برای این بیماران است. خب، زنان می توانند پس از پیوند کلیه باردار شدن؟

نارسایی کلیه در زنان

به طور کلی، آن را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای رسیدن به بارداری بسیار دشوار است، و پزشکان اغلب نشان می دهد که این بیماران باردار می کنید. چرا؟

از یک طرف، نارسایی مزمن کلیه می تواند باعث دوره های زنان تمایل به نامنظم و یا حتی متوقف کند. هنگامی که عملکرد کلیه به 20٪ یا کمتر کاهش می یابد، زن مبتلا، کمتر احتمال دارد به تصور است. اگر چه شروع دیالیز، فرصت باردار خود را افزایش نمی دهد.

از سوی دیگر، اگر بیماران شرایط عمومی می کند بارداری موفق ممکن است بار بر روی کلیه ها است که می تواند باعث وضعیت بیماری بیماران به راحتی بدتر افزایش بهبود نمی بخشد.

با توجه به این شرایط، آن است که خوب برای زنان مبتلا به نارسایی کلیوی نمی باردار شدن، مگر اینکه سلامتی کلی شما پایدار است و عملکرد کلیه بسیار بهتر است.

آیا می توانم بیماران بچه دار شدن بعد از پیوند کلیه؟

اگر به اندازه کافی خوش شانس، بله. پیوند کلیه یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به ESRD است. اگر پیوند کلیه بزرگ کار می کند و فشار خون و ادرار بیماران بازگشت به حالت عادی، آنها را پیدا خواهد کرد دوره خود را به طور منظم تر از قبل است که به معنی فرصت باردار خود را تا حد زیادی افزایش یافته تبدیل شده است. سپس شما می توانید در نظر به تصور با هدایت دکتر.

به طور خلاصه

اگر شما پیوند کلیه شده اند، پذیرفته نیست و بیماری کلیوی در مرحله ترمینال بدتر نیست، شما می توانید برخی از درمان های تعمیر برای بازسازی ساختار کلیه کلیه خود و سیستم داخلی بدن را پیدا کنید. یک بیماری پایدار برای موفقیت بارداری ضروری است. بسیاری از کارشناسان کلیه ها همیشه در اینجا به قرض دادن یک دست.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1974.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، پیوند کلیه و بارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: